FAQ

FAQ – czyli często zadawane pytania od klientów, wraz z odpowiedziami. Kolejność ustosunkowana do liczby zadawanych pytań.

1. Czy masz wolny termin (…) ?

Nie spekuluj, czy wolne czy też nie, ZADZWOŃ/NAPISZ i rozwiej swoje wątpliwości. Zdarza się oczywiście tak, że termin który jest od dnia dzisiejszego oddalony o 2 lata będzie akurat zajęty, ale równie dobrze jest tak, że najbliższa sobota może być wolna! Jeśli planujesz swoją imprezę z dobrym zapasem czasowym, jest bardzo duże prawdopodobieństwo że termin dla Ciebie będzie wolny, ale zawsze warto po prostu się skontaktować.

2. Czy możesz wstępnie zarezerwować termin (…) ?

Jeśli jesteś zainteresowana/y moimi usługami na swojej imprezie, a nie masz jeszcze dogranej sali, fotografa, operatora kamery bądź czegokolwiek innego, i potrzebujesz kilka dni na załatwienie spraw, to bez problemu możemy umówić się na okres 2 tygodni, po których otrzymam finalną odpowiedź co do rezerwacji. W przypadku, gdy w tym właśnie czasie skontaktuje się ze mną inny klient i będzie zainteresowany tym oto terminem, kontaktujemy się w trybie natychmiastowym aby otrzymać potwierdzenie.

3. Czy opłacasz ZAiKS ?

Każdy DJ/zespół odpowie że koszt z tytułu ZAiKS pokrywa organizator imprezy. LECZ NIE W PRZYPADKU L&S. Firma Light&Sound Krzysztof Pilarczyk ma zawartą licencję z ZAiKSem, która gwarantuje zgodę na odtwarzanie muzyki w trakcie imprez  M Z 4- WESELA/IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE. Co prawda klient opłaca ZAiKS, ale jest to wliczone w koszt całkowity usługi, myślę że to spore odciążenie dla Par Młodych i organizatorów imprez. Kserokopię licencji posiadam przy sobie na każdym zleceniu, jak również mogę ją przedstawić przy podpisywaniu umowy jako dowód prawdomówności dla osób z obawą przedwczesnego zakończenia imprezy.

4. Ile się przygotowujesz?

I oczywiście kolejne standardowe pytanie, a odpowiedź budzi nieraz wiele kontrowersji. Na sali wolę zameldować się na około 3-4h przed rozpoczęciem imprezy. Dlaczego? Przygotowanie pełnego stanowiska do pracy trwa około 2h, reszta czasu przeznaczona jest na wniesienie sprzętu i urządzeń na salę, dopieszczenie szczegółów, przeprowadzenie szeregu testów przed przyjazdem klienta, a dotyczy to oczywiście sprawdzenie oświetlenia, nagłośnienia, pracy mikrofonu w obiekcie i wielu innych… bieganie z koszulą w dłoni po sali w momencie gdy klient wchodzi na salę nie prezentuje się za dobrze. To, że uwaga cytuje menedżerów : “inny dj to przyjeżdża na godzinę przed”  świadczy tylko o tym, że rozstawienie laptopa i kolorofonu zajmuje i tak dużo.

5. Kiedy się rozliczamy?

A kiedy uważasz za stosowne? Przed? Po? W trakcie imprezy? Nie będę ukrywał, to akurat nie ma to aż tak wielkiego znaczenia, rachunek za wykonaną usługę wystawiam zaraz po zakończeniu pracy.

6. Grasz utwory na życzenie?

Tak, ale wszystko w granicach rozsądku. Pozwolę sobie przytoczyć rozmowę z jednym z uczestników imprezy rodzinnej: “Ej, zagraj coś nowoczesnego, do tańczenia, np. Gang Albanii”.  Jak najbardziej gram utwory na życzenie, a w szczególności lubię prośby o dobre, taneczne piosenki które nadają się na imprezę okolicznościową.

7. Czy możemy wybrać zabawy/konkursy na oczepiny?

Odpowiedź dla Par Młodych: oczywiście że tak, chociaż zabawami wolałbym robić niespodzianki w tym wyjątkowym dla Was dniu.

Odpowiedź dla jubilatów: oczywiście że tak, typowo 8nastkowe zabawy do wyboru klienta.

8. Czy jesteś w stanie dojechać 100/200 km na zlecenie?

W dobie dzisiejszych czasów, nie jest to problem. Zlecenie wykonywane np. w Poznaniu, Bydgoszczy, Warszawie bądź w innej części kraju różni się dwiema rzeczami; pierwsza to oczywiście wydłużenie się czasu dojazdu na salę, a druga to ZAiKS. Moja licencja opiewa na legalną grę w ramach kilku powiatów, w przypadku zlecenia w innej części kraju, służę oczywiście pomocą w załatwieniu jednorazowej licencji na Twoją imprezę.

9. Pijesz/palisz w trakcie pracy?

Jak najbardziej nie, a jestem wręcz przeciwnikiem. W trakcie zlecenia interesuje mnie gra i prowadzenie imprezy, a nie alkohol i inne atrakcje dla dorosłych.

10. Jaką salę polecasz?

Temat długi jak rzeka Wisła, ponieważ jest dużo aspektów do omówienia takich jak:

-Przestrzenność. Upewnij się, czy goście będą mieli swobodę w tańcu i hulańcu

-Akustyka sali. Dla mnie zaraz obok przestrzenności najważniejszy aspekt lokalu

-Lokalizacja. Wiadomą rzeczą jest, że lokale umieszczone przy głównych trasach cieszą się najlepszymi lokalizacjami

-Kondygnacja. Sale które znajdują się na piętrze są coraz bardziej popularne, lecz z popularnością w parze nie idzie wygoda i dostępność dla każdego

-Układ sali. Lokale w których dzielimy salę na pomieszczenie osobne do zabawy i osobne do biesiadowania, nie są koniecznie wygodne dla osób które chcą się bawić, pójść na jednego i wrócić szybko na parkiet. A i dla DJ’a jest to nieco utrudnienie

-Klimatyzacja. Akurat temat krótki, ponieważ w dzisiejszych czasach jest to szczególnie latem podstawa dla wygody klienta

-Scena. Jest to najlepszy i zarazem najwygodniejszy sposób na oddzielenie stanowiska DJ’a od parkietu. W parze z tym jak najbardziej idzie również bezpieczeństwo

Po omówieniu wymienionych najważniejszych aspektów można klientowi pomóc w wyborze sali.

 

Jeśli uważasz, że w tej zakładce nie ma pytania i odpowiedzi które Cię interesuje, zadzwoń i dopytaj o resztę! 🙂


Szukasz DJ’a w okolicach Konina, Ślesina, Słupcy, Inowrocławia? Light&Sound Krzysztof Pilarczyk to idealny wybór dla Ciebie!

 

Kontakt

Firma  Light&Sound Krzysztof Pilarczyk oprawa oświetleniowo-muzyczna Twojej imprezy!

W pełni profesjonalna oprawa muzyczno-oświetleniowa Twojej imprezy okolicznościowej.
Wielkopolska, Konin i okolice.

Nr tel.: 723 205 441
Email: lightandsoundkp@interia.pl

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń i dowiedz się wszystkiego!

NIP: 6652995236